Bild från igår kväll - igår morse började ...

img_2007 (MMS)

Bild från igår kväll - igår morse började bra. Tills jag tog upp mobilen och klickade mig in på Facebook. Nyhetsfältet var fullt med vila i frid och en massa hjärtan. Svårt att greppa. Att micke är död. Inte finns här längre. Jag kände inte honom, utan minns bara att han skrivit nån gång på chatten. Men mina vänner kände honom. Det som gör så ont. Att veta att mina fina vänner mår så dåligt...  I varjefall.. Hade det mysigt i går, åkte till en sjö här i närheten med Täbys 95 elite. Var jätte kul att träffa människor man inte sätt på ett tag. Men det var ganska dystert. Alla va påverkade av Mickes död. <3 RIP MICKE HEDBERG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0