hard days is not over

Jag är svag. Jag lider av svartsjuka. Jag förstår inte varför jag inte kan låta dig gå, låta dig göra saker. Utan jag sitter bara här för mig själv, men några tårar rullande ner för min kind när jag tänker på att jag inte får eller kan vara med dig ikväll. Det gör ondare än vad det låter.
Jag är maktlös i dina beslut, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kommer ju sitta hemma hela kvällen idag. Bara tänka på dig. Vad du gör, om du har kul, om du tänker på mig.
Förstår ni? Jag är galet svartsjuk och ororar mig för mycket om grejer. Jag är nog den nojigaste flickvännen på jorden.
Jag vill ha min älskling för mig själv, jag klarar mig inte utan honom en kväll, inte en enda kväll längre.

Jag tror att det blir bättre att sitta och skriva på bloggen och låta mobilen va och inte kolla på den hela tiden. Tiden går inte snabbt om man säger så. Du är inte ens där just nu. Du har inte ens gjort dig i orning. Men ändå sitter jag här, som på nålar och med klumpen i magen och känner att nått kommer hända. Fast jag vet att det inte kommer det.
Är det omgivningen eller är det bara jag? Nog bara jag. Vem bryr sig helt ärligt? Ingen. FML. Ikväll ska jag sova.
För jag har inga vänner som vill träffas elller ses. Jag ska sova. Sova för en bättre morgon dag.

Kom om du vill. Jag är vaken hela natten. Väntar på dig. Föralltid.


Elin

Kommentarer
Postat av: josefine

känner igen mig sjukt, så där är jag lite också, jag oroar mig för mycket i onödan.

2011-04-16 @ 19:06:00
URL: http://melovesmusic.blogg.se/
Postat av: Lina

Svartsjuka är riktigt jobbigt! Men du måste lita på din pojkvän, säger han att du ska va lugn och inte behöver vara orolig, lita på honom, annars kanske han tröttnar på dig, berätta hur du känner för honom så kanske han förstår dig, men försök hitta på något kul med vänner eller familj så du kommer på andra tankar, å så tiden går snabbare, du är inte ensam om detta problem, svartsjuka finns mer eller mindre i alla förhållanden, därför är tillit väldigt viktigt, tänk positivt, han har valt dig framför många andra tjejer, det är dig han vill ha!

Kram!

2011-04-16 @ 22:56:44
Postat av: Anonym

"För jag har inga vänner som vill träffas elller ses"



Det är skitsnack för du vet att jag alltid finns där trots det som hänt. Kanske inte dina andra "vänner" Men jag gör det. Synd bara att du inte bryr dig om det.

/ Din fd bf.

2011-04-17 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0