pååååsk

Snyggve sofia & jag

hej alla söta små kycklingar.
Då var det slut på denna vecka och min helg har varit galet härlig. Börjar med att ligga ute och steka i 20+ på lördag förmiddag. Fick huset för mig själv vid 4 på eftermiddagen, gjorde mig i ordning, käkade lite och vid 9 började det rullade in folk. Skulle ha varit runt 10 med slutade med 20 någonting. Alla fick dra vid halv 1. Som tur var så har jag världens bästa bästis, som jag även delar denna blogg med, som hjälpte till att städa. Slutligen kom mami och papi hem vid 1 och så satt sofia och lirade gitarr med pappa. Somnade vid 2 halv 3 tiden.
Idag har jag legat ute i solen från 11 - 4, börjar få en synlig bikinirand nu (känns toppen!!!). Slutar veckan med att kolla på sista Shrek filmen.
Hoppas ni hade en fin påskhelg. Kramisar, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0