set me free

har lite panik för trodde det var tisdag idag...
Har hunnit en del saker idag trots min hals svider och är slemmig, huvudet dunkar av huvudvärk och är jättesnorig. Känner mig fräsch... Men som sagt har jag hunnit med en del. Ex, fixat foto till visum, invigt mina nya shorts, köpt två tidningar fulla med inspo, fått ett paket med 2 grejer (visar imorgon) och försökt få mina läxor (över lovet, jag vet, jag hatar skolan) gjorda.
Någon frågade vart jag får alla mina inspirations bilder ifrån. Mest får jag de från massa olika bloggare men även från weheartit. Där kan ni hitta huuuuuur mycket inspiration som helst så ni blir galna. Dom bilder jag lägger upp brukar jag oftast skriva vart de kommer ifrån.

Det var allt för mig. Puss&kram, Sofia


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0