about me

Har ni någonsin känt er att när ni presterar så gör ni ingen vinst på det? Så känner jag varjedag.
Jag har inte bloggat för att jag har mått väldigt dåligt. Så dåligt att tårarna runtigt så fort jag varit ensam.
Jag har på ett sätt gått in iväggen, varit deprimerad men med mycket kärlek jag fått från familj, vänner och pojkvän har jag stått kvar på jorden. Nu ska jag ta nya tag på bloggen, livet och framförallt i skolan.

Orsakerna till att detta är att jag känner att jag tävlar. Tävlar för att få människors uppmärksamhet, bli älskad och omtyckt. Jag lyckas inte. Utan det slutar alltid med att jag bli lämnad ensam och dissad. Dock kan jag tro att det beror på att jag antränger mig för lite eller bara inbillning. Jag säger ofta till mig själv att inte bry mig om sånt. Men det går knappt att inte gömma.
Jag ska försöka se stark ut och inte bry mig.

Lite om min deppighet. Hoppas ni fått en klarare syn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0