gokväll!

Gårdagen spenderade jag kvällen med underbara Louise som jag inte träffat på.. ja hur länge som helst. Vi kunde inte ens komma på när vi sist sågs och då är det en lång tid.
Idag vaknade vi kl 9 för att vi ville se solförmörkelsen som skulle vara mellan 9-10 tiden men vi beslutade oss för att somna om.
Vaknade sedan 11 igen och vi splittrades. Käkade lite och gjorde mig i ordning för att sedan åka till Täby c och träffa Emelie. Vi fikade och snackade ett tag sedan drog vi in till stan och skulle se Easy a, men den var slutsåld så den enda filmen vi kunde se var Harry Potter. Då fick det bli den! Men vi missade bowling med några andra underbar människor som var lite trist (om dom nu bowlade)
Nu är jag hemma och är super trött, sov inte speciellt länge inatt.. Precis duschat och ska surfa lite och sedan släcka lampan och få en blund.
Hoppas ni har haft en underbar dag idag. Kramar sofia


Dagens inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0