hello 2011

Då har vi tagit oss till 2011. Då mitt liv kommer ändas. Nu jäklar ska jag inte bara sätta nyårslöften utan även uppfylla de.
Mitt år 2010 har varit hur underbart som helst. Konfirmationen var nog ett av det underbaraste minnet jag har. Träffade så otroligt härliga människor.
Hänt väldigt mycket under tjugohundratio så jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Därför kommer jag nog slänga upp lite bilder från året som gått imorgon.
Nyårs firandet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men den blev ändå mysig.
Hoppas ni har haft ett underbart år och att ni 2011 kommer bli ännu bättre! Massa kramar Sofia



Kommentarer
Postat av: Lollo

SNYGGING!

2011-01-06 @ 17:47:25
URL: http://flusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0