tråksöndag

Jaha då har den där jäkeln Elin åkt ifrån mig. Så rolig är jag att man vill ta 2 veckors semester och lämna Sofia hemma i kylan där hon inte alls trivs. Dålig stil Elin, riktigt dålig!
Kan trösta mig själv att om allt går som det ska så drar jag från Sverige igen om ca 5-6 månader, men då är det säkert varmt och skönt här helt plötsligt (min vanliga otur). 
Min söndag blev ett besök till IKEA där jag köpte lite nya grejer till rummet. Inte riktigt klart än men imorgon ska allt vara på plats.
Imorgon blir det en lååång dag. En lång ingenting-att-göra-dag. Alltså måste jag nu försöka hitta på saker tills imorgon så jag inte blir rastlös..
Kram Sofia


Jag saknar mitt hotell och allt med Gran Canaria.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0