23:39

hello! Länge sedan jag gjorde ett inlägg kanske. Har haft det fullt i veckan (dock bara gått två dagar).
Idag var jag iaf i stan och träffade syster innan jag drar till Grekland och hon till Cypern. Blir jävligt segt att inte träffa henne på tre veckor.. Käkade god mat, fyndade en snygg tröja och träffade Fares Fares.
Är så sjukt taggad att flytta in till Stockholm, vill ha gångavstånd till syster och bo i en lägenhet. Får se hur det går.
Imorgon kommer andra syster hit med världens finaste barn. Blir a-w-e-s-o-m-e!
Måste också packa imorgon -.- SEGT!
Ha det bäst.Puss -sofia
Här är en tröja jag köpte för några dagar sedan inne på Topshops rea, ska bara kapa armarna och sy upp tröjan lite så blir det ett perfekt linne. Älskar urringningen i ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0