open up

Hej, jag tänkte ta mig ut i solen, även fast den skiftar mellan moln och sol så tänker jag ligga där. Men först...
Jag har förstått att jag ger fel intryck på människor. Det förklarar min förvirring, varför jag aldrig kan skaffa nya vänner, få dem att tycka om mig och se hur jag faktiskt är.
Jag pratade med med en nära vän för någon dag sedan, hon berättade hur folk uppfattar mig och hur jag uppfattas.
Jag fick mig verkligen en tankeställare, att så är det faktiskt. Jag vill inte ha det så. Jag uppfattas som dryg och otrevlig. När jag hör det tänker jag, vad i helvete. Jag har verkligen lagt upp saker fel, jag har haft min hårda fasad som är svår att krossa.
För mig tar det tid att lära känna någon ny människa. Och jag observerar väldigt mycket tjejer, för just nu handlar det om tjejer.
Jag är rädd att göra fel och ge fel intryck, och så ovanligt att för att jag har tänkt så, och försökt så lyckas jag aldrig.
Jag har svårt med konversationer. Det vet jag, jag är jävligt blyg, även fast det kanske inte märks. Det är så himla svårt att vara tjejen som är svår att lära känna, svår att bli en del av mitt liv. Men jag är sån, jag släpper inte in människor i mitt liv om jag är helt säker på att det är rätt människor, jag har gjort sådana misstag. Och jag ska aldrig göra om det.
Det känns som inte jag känner personligheten "tjej". Som jag och min vän sa, antigen känner man den och vet hur man ska göra, eller så vet man inte. Och jag vet helt ärligt inte.
Min dröm har alltid varit att bli en del av ett tjejgäng, få göra roliga saker med flera.
Jag har 2 vänner, resten är kompisar och bekanta. 2 vänner, låter inte alls som någon höjdare. Jag vill vara den personen jag vill vara, inte den dryga. För jag är verkligen inte dryg, det måste ni veta.
Jag är en härlig tjej med en sprudlande personlighet som uppskattar livet, jag vill bara vara den utåt och inåt.
Inte nån jävla bitch med dryg attityd.
Jag ska ändra mig, för jag vill vara mig själv



Kommentarer
Postat av: Anonym

om du vill vara dig själv ska du icke ändra dig

2011-07-20 @ 04:36:21
Postat av: Anonym

dem är bara avendsjuka de är därför dem uppfattar dig så, oftast är de så när de gäller tjejer.

2011-07-20 @ 10:31:43
Postat av: Anonym

A det var på tiden, så jävla taskig som du vart förr..

2011-07-22 @ 22:16:15
Postat av: Anonym

jag känner dig inte, men jag kunde inte låta bli att reagera på att du ville vara med i ett tjejgäng. jag har 4 bästisar som ses dygnet runt, plus 2,3 andra tjejer. otroligt mycket skitsnack, avundsjuka . man kommer inte iväg för att träffa andra, man kan inte ha någonting för sig själv. om jag åker och träffar en annan kompis tycker dom de e konstigt att man inte frågade dom, och man kan inte vara med en i gänget utan att fråga de andra, då e man tydligen taskig... i med att man inte umgås med andra bli man grymt uttråkad, man träffar tex aldrig killar

2011-07-24 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0