prom

bild: Johanna och jag minglar runt. (En otroligt underbar vän, jag älskar dig <3)
Då har dagen som vi pratat om enda sen 9an började varit. Några timmars middag och sedan över. Det var en riktigt fin dag med brännboll, trevligt häng här hemma, åkt porsche och avslutar dagen med vårbal. Tusentals bilder och trevligt prat. Däremot slutade kvällen kanske inte som planerat men somnade hemma hos Johanna efter att hon skrämde livet ur mig.
Imorgon är det avslutning och sedan det vi alla har längtat efter denna termin: SOMMARLOV! Plus att jag åker till Shanghai på torsdag. Yey
Puss och kram Sofia

Kommentarer
Postat av: Josefine Klashed

Fin bild! :)

2011-06-19 @ 12:52:50
URL: http://josefineklashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0