save the world

Idag har jag : Sovit jävligt länge, blivit attackerad av en skalbagge, deppat över att Gustav är på Gotland, fick kokande vatten över handen, kollat på världens bästa film, ätit blåbärspaj och deppat över att jag börjar 07.00 i morgon.

Japp jag sitter fortfarande i trosor och tröja och undrar vad jag ska göra. Jag springer till toaletten var 5:te minut för att spola min hand, det dunkar och svider, och på det sättet känns det så jävla ondödigt att träffa folk om jag ändå ska springa hundra ggr till toaletten.
Jag vill bara ha min man här. Vart fan är han.....!??? dör snart.

Jaja, i kväll blir det läggdags tidigt. Upp och jobba!!


♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0