förskyld

Sitter i soffan och snörvlar och har mig. Det läskigaste just nu är att jag inte känner nån smak. Jag har ätit mackor, utan att känna smaken. Druckit te, käns som om jag dricker varmt vatten, ätit kakor, inte känt ett skit pch nu dricker jag cola, som förövrigt är det äckligaste just nu. Tänk er bara bubblor och sen söt eftersmak. Bläk!
Kan nog lika gärna gå ner och hälla felix ketchup (ÄCKLIGASTE JAG ÄTIT!!) i munnen utan att få hulkningar.
Om man bortser min elaka förskylning så har min helg varit jätte bra.
I fredag som sagt gick jag och Gustav på genrepet till mello. Det var jätte kul och globen var taggad, dock var det himla mycket folk så det var ganska svårt att det sig fram ibland.

I lördags gick vi upp tidigt satan. Gustav skulle jobba så jag vandrade hem vid 8. Jag chillade hemma och städade sen var det dags att bege sig till Gustav igen. Hos honom hade släkten kommit på besök så vi satt och åt god middag och kollade på mello med hans familj och släkt. Jätte mysigt.
Sen gick vi hem till Ebba och var där ett tag. Ytterst trevligt! :)

Idag gick Gustav upp tidigt igen. Men den här gången kunde jag somna om, så låg och sov tills klockan blev 12 nånting. Och som sagt, nu sitter jag vid tv och kollar på "Life of Ryan". Jag har tråkigt
Hej då!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0