perfect body, eller?


Varför hysterin över den perfekta kroppen? Jag orkar inte längre, jag visar stolt upp min kropp, fri från kurvor och bröst. Jag trivs ganska bra med mig själv i varjefall. Bilden ni ser är dock tagen förra året och det har ändrats en massa på min kropp. Men jag vill bara berätta att, älskar er själva hur ni än ser ut. Långa som korta, mullig eller smal, kurvig eller icke kurvig. Be proud. För ni förkännar inte att ha kropps komplex.
(Sofias kropp it to die for. på riktigt, speciellt hon ska vara stolt över sin kropp!)
Sluta stress banta, och se ut som ni gör istället. Lova mig att alltid älska er själva oavsätt vad <3 ni är bäst.
btw. Helevete va fin min piercing va... tråkigt att den är sönder. köpa ny inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0