Måndag

Sitter just nu med boken "en dag i Ivan Denisovitjs liv" i handen och försöker läsa några rader. Är hur ointresserad som helst så har ingen aning om hur det kommer gå på torsdag då vi ska ha prov på boken... Får väl försöks plåga mig igenom sida efter sida och nöta in alla ord i skallen.
Kom hem rätt sent då jag precis missade min buss så fick vänta jävligt länge på nästa. Kollade nått avsnitt av TVD, käkade pommes till middag, gjort några läxor och sedan gjorde jag en spontanare och drog ut alla mina sommarkläder plus kläder jag inte använder ur min garderob. Nu är den i stort sätt tom.
Ska strax släcka lampan och försöka få några timmars sömn.. Prov imorgon :( kram -sofia


Här får ni en bild på två av helgens köp plus elle jag fick i brevlådan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0