Myshelg

Goddagens mina fina vänner!
Det är lördag och jag är lycklig. Dock ska jag jobba i morgon vilket gör en väldigt ledsen. Skönt att börja klockan 10 ifs men fortfarande..

Igår jobbade jag från 16-19 vilket var en väldigt skön tid, efter det köpte jag med mig en massa gott och tog mig hem till gustav där maten stod på bordet och idol rullade på tvn. Med andra ord var min fredag Väldigt mysig.

Imorse vaknar jag upp med världens mysigaste kille och vi låg kvar i sängen och tog det lugnt ett tag.
Sen gick jag upp och gjorde scones till mig och älskling. Blev jätte gott!!

Nu är jag hemma eftersom att Gustav skulle jobba! Ska chilla vidare nu..! Puss
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0